Wednesday, September 1, 2010

Feedbacks from those who stayed for bukak puasa

again, alhamdullilah and thank you to all of you and special thank to those who stayed till the end. walaupun sekejap but we had a good quick feedbacks and future planning. after series of tembak menembak and sampai ada orang nak angkat kotak darlie...we all end up at ikea for bukak puasa. nak sebut sorang sorang macam ramai...so saya bahagikan 2 group and you know who u are...group pertama..group kaki penembak...diketuai oleh abang rahim...hahaha... group kedua...group suka suka jalan jalan...diketuai oleh Ktulu dan lely hahahhaha...ok...so cerita dia macam nie...untuk meringkaskan cerita nie...saya buat point form seperti yang selalu dinasihati :

Room for improvements in the future :
-kuatkan ahli jawatankuasa
-identify siapa lead photographer dan siapa yang bertanggungjawab untuk mengambik gambar anak anak (didapati daripada feedback, ramai yang macam headless chicken tak tau apa nak buat dan ada yang buat hal sendiri)
-aktiviti dan suai kenal yang kurang kata sesetengah orang (ini disebabkan oleh limitation oleh pihak yayasan yang memang luar bidang kuasa kami)
-banyakkan aktiviti (seperti di atas, insyaAllah next project yang bukan dalam bulan puasa)

Words of encouragement and support :
-lain dari yang lain
-looking forward for next project
-satu aktiviti 2 dalam 1
dan bermacam macam lagi...

ada beberapa perkara yang ingin dibincangkan tetapi abang Rahim telah memberi idea yang bernas iaitu, insyaAllah selepas raya, kita akan adakan perjumpaan (kepada sesiapa yang berminat) untuk sesi diskusi dan perancangan PP pada masa hadapan. Beberapa idea telah dikongsi diterima baik oleh our seniors...Alhamdullilah...juga akan dibincangkan balik nanti. once again...thanx to all of your feedbacks and comments, insyaAllah kita akan memperbetulkan dan memperbaiki kesilapan PP ...sama sama kita jayakan... apa apa pun.... 
"YOU GUYS FREAKING RAWK!!!" hhahahahaha....thanx to all ;)

p/s - for the next project, PP is looking for volunteers in certain area, kindly msg me your name if you are interested, thank you. FYI, PP is a non profitable organization and this is all a voluntarily work. ;)

5 comments:

  1. gud, karangan yg pendek & ringkas mudah difahami......

    ReplyDelete
  2. hahaahahah...ini mood aku tengah baik hahahaahah

    ReplyDelete
  3. bagus pendek dan padat.. mampu dibace dalam kurang dari 5 minit. taniah!!!

    ReplyDelete
  4. wahhhhh!! kan bagus ko type padat cmni.. hahahha... yang pasti print x keluar 5 page!

    nk jd sukarelawati! hahahhahah~

    ReplyDelete
  5. PIGIRAH LAAA KORANG!!! nanti nanti..nie sebab aku dok kena sawan babi...tunggu aku sihat sikit....

    ReplyDelete